2012. július 22., vasárnap

kontroll

Elég régen írtam, amit szánok-bánok, de hát mindig kell egy kis idő, hogy legyen miről.


Sok helyen olvasom, hogy "aki nem vezeti rendszeresen a blogját, az minek csinál?" nos szerintem annak sincs túl sok értelme, hogy már elnézést ... de minden szart beleírj. Akkor írj, ha valamit megakarsz osztani, ami lényeges, nem minden csökött gondolatodat az életről. - arra manapság ott a facebook -.-


Az utóbbi időben pár érzésemmel nem voltam túlzottan tisztában, de minden kétségem eltűnt. Iszonyatosan szerelmes vagyok

 Megnéztem a bizonyos A felhők fölött 3 méterrel c. filmet! Iszonyatosan tetszik. Nem a szokásos love story a felhőtlen happy end-del, de nem akarom a poént lelőni, inkább nézzétek meg! (Én 'meglepő' módon ezen is elsírtam magam... mindenen sírok, még a horrorfilmeken is, ha szomorú :DDD)

A nyáron elég sokat kell tanulnom németre (most is azt csinálnám, ha lenne kedvem) mert ha minden igaz, akkor májusban nyelvvizsgázom. És rohadtul be vagyok fosnyákolva tőle!
 Ezen kívül félek az emelt biosztól is! Ómami!

istenem.. :DDDD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése