2012. április 9., hétfő

lelkitárs

Ti hisztek abban, hogy vannak lelki társak?
Mindenhol azt olvasom, hogy ezek a lelki társak csak egy darabig tartanak ki melletted. Nem azért tűnnek el, mert összevesztek, hanem mert nincs rá többé szükséged. Ők csak addig vannak ott melletted, amíg szükséged van rájuk. Félek. Én nem akarom elveszíteni azt az embert, aki most kitölti a lelki társ - részleget a szívemben. Ő nem olyan ember, aki a szerelmem, vagy a legjobb barátom. Ő az az ember, aki ... túl gyorsan jött az életembe, mégis olyan támaszt jelent, mintha mindvégig ismertem volna. Hihetetlen, hogy mindig nyugalmat áraszt és, hogy a legpitiánerebb dolgoktól kezdve a legfontosabb dolgokig mindent megtudunk beszélni. Ő az az ember, akinek azt mondanám a "hiányozni fogsz" helyett, hogy "soha ne hagyj el".

Igazából már 0:15 perc van, véglegesítettem az eredeti sablont és egyszerűen nem jön álom a szememre. A kedvenc zenéimet hallgatva elvagyok gondolkodva és... ... ... LÜKTET A KISUJJAM. Borzasztóan idegesítő.
Talán ez azt jelenti hogy: HÚZZ MÁR ALUDNI? A testem nagyon makacs. Pont mint én. Összeillünk.

És megint nem írtam semmit, aminek egy szemernyi lényege is lett volna. Ja de. De ez csak Neki fontos (: (L)

Tudom, hogy nehéz valaki olyat találni, mint te, de remélem, valaki olyat is nehéz találni, mint én.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése