2012. szeptember 4., kedd

schnelles Schreiben

Elkezdődött. Biosz fakt. Most még imádom, kíváncsi vagyok, ha 50 oldalt kell értelmeznem, 70 rajzzal, mennyire fog tetszeni.
Új év új arcokkal - nem igazán érdekel. Biztos vagy abban, hogy sok meglepetést és örömet tartogat nekem ez az év, és bízva bízom benne, hogy mindenből kihozom a maximumot, sokkal jobban, mint azt tavaly tettem a lustaságom és unszorgalmam végett.


Olyan terveim vannak a jövőre nézve, amiket lustasággal és heverészéssel nem érhetek el. Tennem kell érte, és ahhoz képest, hogy ezt már tavaly is tudtam, nem tettem ellene. Folyamatosan mindent halogatok, olyan vagyok mint egy rossz politikus, szóval megváltozom, és felhagyok ezzel az élettel. Nem akarok olyan lenni, aki úgy érzi nem halad és elhatalmasodik rajta minden.
 
több akarok lenni, mint aki ma vagyok
nem azért, hogy megfeleljek bárkinek, hanem hogy elégedett legyek önmagammal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése