2012. augusztus 21., kedd

klatsch

Amíg ennyire pletykálgattok rólam, valamit iszonyat jól csinálhatok. :) Felér mind egy-egy dicsérettel, gyíkok!


Ne csak a képed nézd, gondolkodj el rajta, mit is akar ezzel mondani. Mennyi ember van, akit napról napra látsz, de sosem figyelted meg jobban? Tetszett a ruhája, a cipője, de sosem figyelted meg eléggé a szemét, a mosolyát, vagy a haját. Mennyi ember van, akinek tetszettek az utóbbiak, de sosem figyelted meg, milyen a lelke, mik a szokásai, mit szeret, vagy mit nem, hogy milyen betegsége volt már, vagy hogy hányszor omlott össze a lelke.

"nyitott szemmel és füllel járjatok."

Hányszor mondtam azt, hogy oké barátom, nem törődöm a pletykákkal - és hááányszor nem lett belőle semmi. Ha van egy rólam alkotott negatív véleményed, megkérhetlek rá, hogy ne tagadd le, amikor hogy is mondjam.. lebuksz? Okéoké, szarul nézne ki, hogy "szia, nem kedvellek", de ha már "szia, hallottam, hogy nem kedvelsz, mire fel, barátom, mikor nem is ismersz?" legalább magyarázd meg, kérlek. Mert eleinte csak suttyónak tartalak, utána pedig egy senkinek. HOPPÁ.

  Nem azzal van problémám, ha nem szeretsz. Elfogadom. Mindenkinek van egy rólam alkotott képe. Én sem szeretek mindenkit és nem is kell engem szeretnie mindenkinek. De magyarázatot... szerintem azt mindenki megérdemel.

vége van a nyárnak, hűvös szelek járnak 

Még most utoljára megmutatja nekünk a nyár, hogy milyen jó volt 1-2 hónapja, utána itt hagy minket 10 büdös hosszú hónapra. Búcsúzz el a 30 foktól, édes, sokáig nem fogsz vele kezet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése