2012. augusztus 10., péntek

nyaraltunk

Az idei nyarat voltaképpen le is zárom.

Lezajlott az idei nyaram utolsó nyaralása is, elmúlt a nyár hangulatom is, forró kakaóra vágyom és picit fázom is... szóval ...
 
köszönöm, 2012.
imádtalak, nyár!

A nyaralásom - Norbival - mellesleg igazán szuper lett. Barnultam is mellé, szóval újra úgy nézek ki, mint aki él, és nem úgy, mint aki elszeretne ájulni. Nagyon szomorú vagyok, hogy lassan augusztus közepe, és nekem a nyár körülbelül 2 percnek tűnt. -sablonszöveget olvashattak-

Csak azért, mert a múltad néha megveregeti a vállad, még nem kell hátrafordulnod.  
Annyira utálom a naív embereket! Akik szentül hiszik, hogy az a srác, akit 2 hete ismer, valóra váltja az összes álmát és minden sebét begyógyítja. Könyörgöm, én 1 hónap után sem akartam elhinni Norbinak, hogy tényleg engem akar!
 
you are my world, honey

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése